Ofte stilte spørsmål

Vennligst gå igjennom ofte stilte spørsmål før dere kontakter oss på mail!

Hva er fraktkostnadene ved bestilling på nett?

Vi oprerer med fast fraktkostnad på kr 99,- opp til ordre på 800kr, alt over 800kr har gratis frakt! Du kan også hente varene i vår butikk (se info over) helt gratis ved å velge Pick-Up-Point Oppegård ved bestilling!

Hvilke betalingsmetoder har dere?

Vi har mulighet for å ta betalt med Klarna kort, faktura, delbetaling og kredittkonto. I tillegg tar vi også imot vipps i kassen! 

Ønsker du direkte bankoverføring? send oss bestilling på mail, så skal vi klare å fikse det! (noen dager behandlingstid)

Hvor lang tid tar det før jeg får varen?

Så lenge varen dere har bestilt er på lager hos oss så tar det 1-3 virkedager, kommer an på hvor langt unna Oslo man bor. Har dere bestilt varer som ligger på fjernlager så kan man legge på 1-2 dager ekstra leveringstid. Ordre blir sent samlet, så om ett produkt ligger hos fjernlager så vil alle varene bli sendt 2 dager senere (om du ikke bestiller det adskilt)

Hvor sikker er nettbutikken deres?

All personlig informasjon som kortinfo, personnumer osv. ligger kryptert hos Klarna og ikke hos oss. Klarna er en veldig stor og seriøs aktør og vil ikke finne på å missbruke denne informasjonen. Personalia som vi har vil vi også aldri bruke til å selge til tredjepart eller markedsføring uten deres samtykke.

Hva skjer når en ordre er lagt inn?

Når en ordre er lagt inn vil du motta en bekreftelses mail på dette. Når vi da har sent orderen vil du få en ny bekreftelse på dette sammen med ett sporingsnummer fra bring/ posten.

Vil jeg motta en kvittering?

Du vil få en ordrebekreftelse fra oss om at ordren er gjennomført og betalingen har gått igjennom, imens kvitteringer for betalinger vil du motta fra Klarna eller Vipps, kommer an på hvem du velger.

Send oss en mail!